標籤列

2019年5月23日 星期四

Make Me Move




 Make Me Move

Open eyes
張開雙眼
Through the waves cut through me
穿越浪潮直奔而來
Hypnotized
像被催眠一般
By the sounds I'm breathing in
伴隨著呼吸聲音
Hold tight, hold tight
抓緊了,抓緊了
chemical collide
產生化學碰撞反應
Hold tight, hold tight, hold tight
抓緊我,抓緊我,抓緊我

Dripping lights
流體燈光
Paint the skies
彩繪了整片天空
All because of you
全是因為你
Dripping lights
流體燈光
Paint the skies
彩繪了整片天空
Only you can make me move
只有你能打動我

You, you can make me move
只有你能打動我
Can make me move
能激勵我
You, you can make me move
只有你能讓我向前
Can make me
能激勵我

So alive
如此生機勃勃
Make it last forever
讓它成為永恆
Stopping tight
別輕易放手
Your arms surrendering
你的臂膀不能投降
Hold tight, hold tight
所以抓緊我
Can't make calls collide
別讓呼喚相碰撞
Hold tight, hold tight, hold tight
抓緊我,抓緊我,抓緊我


沒有留言:

張貼留言