標籤列

2019年4月14日 星期日

Sing Me To Sleep




 Alan Walker—Sing Me To Sleep

Wait a second, 稍待片刻
let me catch my breath
讓我找回呼吸頻率
Remind me how it feels
to hear your voice
提醒我聆聽你的聲音是什麼感覺
Your lips are moving,
你顫動的雙唇,
I can't hear a thing
我甚麼也聽不見
Living life as if we had a choice
在你有生之日享受人生
Anywhere, anytime
不論何時何地

I would do anything for you
我會為你付出一切
Anything for you
無怨無悔
Yesterday got away
昨天已逝去
Melodies stuck inside your head
旋律深深烙印在你腦中
A song in every breath
呼吸間,哼出歌曲

Sing me to sleep now
就在此刻為我唱起催眠曲
Sing me to sleep
伴隨旋律哄我入睡
Won't you sing me to sleep now?
你是否會
Sing me to sleep
讓我聽著你的歌聲沉睡

Remember me now, time cannot be erase
想起我,時間無法抹去
I can hear your whispers in my mind
你的輕語迴盪在我心
I've become what you cannot embrace
我不再是你能擁抱的對象
Our memory will be my lullaby
彼此的回憶將成為我的催眠曲

Anytime 不論何時
I would do 我都會如此
Time away 時光流逝
Yesterday  昨天已成歷史

沒有留言:

張貼留言