標籤列

2019年4月14日 星期日

Superstar-Beatrich 超級巨星




SuperstarBeatrich—超級巨星

Love is enough for me
愛對我已經足夠
Paper planes will make you see
Simplicity
紙飛機讓你看見簡單的天真
We kinda rock this bar
我們要讓這酒吧搖滾起來
You look like a superstar
你看起來像一位超級巨星

I wanna show you things I love about you
我想讓你知道我喜歡你的部分

Holding hands and feeling so cool
我們握著手感覺很平靜
All the things I love about you or
所有關於你的事我都喜歡
Sharing lips and kiss anytime
You're so nice to make me feel right
你是如此完美,讓我感覺很舒服
Giving looks and dancing all night
我想看著你,與你共舞整晚

We are the superstars super super superstars
你是我的超級、超級、超級巨星

Yeah we the ones who have the power
愛讓我們彼此有力量

I chose to running now
我選擇立刻跑走
Where you are or where you go
跑到你去的地方
Don't running no
不要再逃跑了
If love can make you mine
Deepest thoughts can come alive
最深沉的想法都能成真

沒有留言:

張貼留言